OPC Constanta

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

Adresa:
str. Poporului nr. 121 bis
Constanta
Telefon:
0241/550.550
Fax:
0241/631.528
Email:
constanta@opc.ro

5 Comentarii la OPC Constanta

  1. Ghemis says:

    Îmi retrag plingerea de la hotel Aurora pentru ca am primit banii.Va mulțumesc pentru promptitudine

  2. Radu Sima says:

    Buna Ziua
    Va rog sa trimiteti o echipa a institutiei dumneavoastra in control in Mangalia pe strada Garii nr 31 . Niste vecini certati cu legea si au deschis un magazin la strada si ne tulbura noaptea prin faptul ca vand bauturi pana noaptea tarziu tuturor trecatorilior care fac galagie si se urineaza pe gardurile vecinilor . Este bine sa veniti dupa orele 21 . Va multumesc

  3. cezar stroe says:

    Către: AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU PROTECȚIA CONSUMATORILOR, CONSTANTA

    Su

    În data de 26 iulie a.c. soția ți fiul meu în varsta de 14.5 ani au luat masa la terasa AURORA 1 situată în statiunea turistica CAP AURORA, pe plajă.

    Produsele comandate, conform bonului fiscal anexat, erau foarte puternic condimentate si foarte sarate. Desi au acuzat ca preparatele sunt foarte condimentate si sarate, iar sosul contine foarte mult usturoi, ospatarul le-a spus foarte arogant ca daca au gustat din ele, trebuie sa le plateasca, fapt pe care l-au si facut. Terasa era invadata de muste, aproape nu putea lua masa datorita acestora. preparatele sunt precum am expus mai sus, desi in meniu cu siguranta nu sunt specificate toate condimentele și faptul ca sunt foarte sarateacestea. La scurt timp dupa aceasta pe fiul meu a inceput sa il doara burta si sa aiba scaune moi.
    Rog luati masuri in consecinta.

    Cu deosebit respect

    26.07.2018

  4. Enciu Eugenia- says:

    Buna ziua
    Ma numesc Eugenia, sunt din Bucuresti.
    Azi ora 20:15 restaurant Cherhana Pontica din Constanta pe plaja langa hotel Malibu am comandat 2 portii de ciorba “Storceag de sturion” si in ambele portii carnea de peste din ciorba este stricat. Am reclamat la bucatarie si am anulat si restul comenzii. Vom astepta o ora in restaurant sa vedem daca partea lichida pe care am mancat-o deja ne face rau..suntem f ingrijorati, pestele stricat are efect otravitor. Dorim control amanuntit al produselor restaurantului. Restaurantul este pe plaja, mananca aici familii cu copii.
    Multumim,
    O seara frumoasa.

  5. Client Nemultumit says:

    Bună ziua.
    În data de 22.09.2018 am fost cu mașina la o statie ITP pentru a obține ITP-ul.Mi-a dat o foaie in care mi-au spus că trebuie făcute anumite reparațiii și am plătit 100 lei.
    Am revenit în mai puțin de o săptămână (28.09.2018) cu toate problemele la mașină rezolvate.Mi-au spus că revenirea este 50 lei dar nu a fost așa, am plătit tot 100 lei și mi-au mai dat încă o foaie in care mi-au scris alte defecțiuni și mi-au spus încă o dată să revin.

    Este normal ca in câteva zile să-mi dea o altă foaie, ațâța timp cât tot ei mi-au verificat prima dată mașina, cu alte defecțiuni in cazul in care eu am avut mașina in service pentru reparații?

    Se contrazic singuri, înseamnă că nu mi-au verificat cum trebuie mașina și eu nu am nici o vină că nu și-au făcut datoria cum trebuie.

    I-am întrebat de ce nu mi-au spus de prima dată toate defecțiunile pe care le are mașina și mi-au spus că mai am ceva de făcut la mașină să le fac și să revin daca vreau ITP-ul.

    I-am întrebat dacă revin și cu celelalte reparații există posibilitatea să mă mai întoarcă încă o dată și mi-au spus că vedem atunci.
    Eu ce sa înțeleg, că revin de 100 de ori și o să le dau de 100 de ori bani???

    Eu nu am mai revenit deoarece cred că este vorba de ÎNȘELĂCIUNE.

    Doresc restituirea întregii sume date (200 lei) deoarece nu au fost sinceri și transparenți cu mine și încă mai vroia alți bani.
    Ce trebuie să fac pentru a intra in posesia banilor dați?

    M-au pus să semnez o foaie de constatări goală iar când i-am întrebat ce este mi-au spus că este o foaie prin care eu îmi dau acordul ca sa se facă ITP-ul.Acea foaie mi-au dat-o când am plecat și era completată. I-am întrebat de ce m-au pus mai întâi să semnez și apoi au scris ce au vrut ei fiindcă nu așa se face. Mi-au spus că așa este procedura iar eu i-am contrazis.Întâi trebuia să scrie, eu citeam si daca eram de acord semnam, însă ei m-au mințit.

    Pot face dovada cu acte eliberate de statia ITP privind plata inspecției mașinii și toate defecțiunile care le-au scris pe foaie.

    Aș scrie numele celor de la statia ITP dar aceștia nu aveau ecusoane (4 bărbați și 1 femeie).

    Masina este întreținută fata de masinile care erau pe acolo și ITP-ul l-au dat unor mașini care trebuiau duse la dezmembrări.

    Verificați în ziua respectivă (28.09.)să vedeți ce hârburi au luat ITP-ul, au fost înainte și după mine mașinile respective.

    Prețurile nu sunt afișate nicăieri, vizibil.

    Aștept cu interes răspunsul dvs. pe adresa mea de e-mail.

    Stația ITP se află pe str.Murelor nr.3

    O zi frumoasă!

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii *

*

CLOSE