RADET preia sesizările constănțenilor în regim non-stop

Regia Autonomă de Distribuire a Energiei Termice (RADET) Constanța nu a întâmpinat până acum probleme de niciun fel, în ceea ce privește asigurarea energiei termice pentru locuitorii municipiului Constanța. Potrivit acestora, asociațiile de proprietari care întâmpină disfuncționalități în asigurarea confortului termic se pot adresa Dispeceratului RADET, care preia sesizările în program non-stop, la numerele de telefon: 0341.


Sursa Cuget Liber online

1 Comentariu la RADET preia sesizările constănțenilor în regim non-stop

  1. Preda Ionel says:

    Pentru evitarea situaţiei în care apelând RADET Dispecerat primeşti răspunsul “Linia apelată este momentan ocupată. Vă rugăm reveniţi.” sau similar, când se opreşte apa caldă fără preaviz sau când se opresc apa caldă şi căldura fără preaviz (v. situaţia din 21.11.2020), vă sugerez să instalaţi o centarlă telefonică cu apeluri în aşteptare – până la eliberarea unuia dintre OPERATORI – şi, mai mult, cu imposibilitatea blocării apelului din interior. Uşor de înţeles de ce.

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii *

*

CLOSE