RAJA Constanta

Sediul central SC RAJA SA
Str. Călărași nr. 22-24, cod 900590, Constanța
Telefon: +40 241 66 40 46
Fax: +40 241 66 25 77; +40 241 66 19 40
E-Mail: raja1@rajac.ro

Centrul zonal Constanța
Deserveşte Municipiul Constanţa şi Staţiunea Mamaia.

Sediul: b-dul Mamaia, nr. 281, Constanţa

Telefoane:

Dispecerat – 0241 664 444
Secretariat – 0241 486 522
Fax – 0241 486 523
Biroul avize – 0241 486 517
Biroul facturare – 0241 481 203
Biroul urmărire debitori – 0241 486 532
Biroul Juridic – 0241 486 521
Serviciul relații clienți – 0241 486 527 sau 0241 486 507
Centrul zonal Vest
Deserveşte localităţile Medgidia, Valea Dacilor, Remus Opreanu, Cernavodă, Faclia şi Ştefan cel Mare.

Sediul:

Str. Tudor Vladimirescu nr. 13, Medgidia
Str. Unirii, nr. 17, Cernavodă

Telefoane:

Dispecerat – 0241 481 055
Secretariat – 0241 481 030
Fax – 0241 481 021
Biroul avize – Medgidia – 0241 481 027
Cernavodă – 0241 481 064
Biroul facturare – 0241 481 023

Centrul zonal Nord
Deserveşte localităţile Năvodari, Mihail Kogălniceanu, Nicolae Bălcescu, Mihai Viteazu, Lumina, Oituz, Poiana, Mamaia Sat, Ovidiu şi Corbu.

Sediul: Str. Tulcei Nr. 1, localitatea Ovidiu

Telefoane:

Dispecerat – Ovidiu – 0241 252 247
Năvodari – 0241 760 640
Secretariat – 0241 481 500
Fax – 0241 481 518
Biroul avize – 0241 481 513
Biroul facturare – 0241 481 505

Centrul zonal Eforie
Deserveşte localităţile Agigea, Lazu, Techirghiol, Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla, Costineşti, Schitu.

Sediul: Str. Republicii (DN39), Nr. 1, Eforie Nord

Telefoane:

Dispecerat – 0241 481 260 / 0241 741 032
Fax – 0241 741 032
Biroul avize – 0241 481 265
Biroul facturare – 0241 481 275

Centrul zonal Centru
Deserveşte localităţile Valul lui Traian, Cumpăna, Poarta Albă, Castelu, Palazu Mare, Murfatlar, Mircea Vodă, Tepeş Vodă, Siliştea, Tortoman, Satu Nou.

Sediul: Calea Bucureşti , nr. 19, Murfatlar

Telefoane:

Dispecerat – 0241 234 382
Secretariat – 0241 481 297
Biroul avize – 0241 481 426
Biroul facturare – 0241 481 429

Centrul zonal Sud
Deserveşte localităţile Cobadin, Ciocârlia, Lanurile, Viişoara, Pietreni, Credinţa, Ciobăniţa, Osmancea, Mereni, Movila Verde, Plopeni, Chirnogeni, Amzacea, Topraisar, Biruinţa, Independenţa, Negru Vodă, Cotu Văii, Darabani, Vâlcele, Tătaru, Pelinu, Comana, Dumbrăveni, Olteni, Furnica, Adamclisi, Urluia, Zorile, Lipniţa, Băneasa, Aliman, Dunăreni, Ion Corvin, Brebeni, Rariştea, Viile, Crângu, Vârtop, General Scărişoreanu, Conacu, Ostrov.

Sediul: str. Primăverii nr. 6A, Cobadin

Telefoane:

Dispecerat – 0758 233 728
Secretariat – 0241 486 570
Fax – 0241 486 576
Biroul avize – 0241 486 579
Biroul facturare – 0241 486 574

Centrul zonal Mangalia
Deserveşte localităţile Mangalia şi statiuni (Saturn, Venus, Cap Aurora, Jupiter, Neptun, Olimp), 23 August, Pecineaga, Dulceşti, Moşneni, Limanu, 2 Mai, Vama Veche, Albeşti, Arsa.

Sediul: str. Portului, nr. 55, Mangalia

Telefoane:

Centrala – 0241 751 263
Fax – 0241 753 222

Centrul zonal Interjudețean
Deserveşte localităţile Hârşova, Crucea, Ciobanu, Vadu Oii (judeţul Constanţa), Feteşti Ţăndărei, Căzăneşti, Sudiţi, Gura Văii (judeţul Ialomiţa), Borcea, Pietroiu, Jegălia, Iezeru, Gâldău (judeţul Călăraşi).

Sediul: str. Traian, nr. 4, Hârşova, judeţul Constanţa

Telefoane:

Dispecerat – 0241 870 476
Secretariat – 0241 486 567
Fax – 0241 486 576
Biroul avize – 0241 486 567
Biroul facturare – 0241 486 561

Centrul zonal Buftea
Deserveşte localităţile Buftea, Fierbinţi, Dridu, Crevedia.

Sediul: str. Studioului nr. 3, Buftea

Telefoane:

Dispecerat – 0241 481 692
Secretariat – 0241 481 680
Biroul avize – 0241 481 691
Biroul facturare – 0241 481 685

Centrul zonal Predeal
Deserveşte localitățile Predeal Timișu de Jos și Timișu de Sus.

Sediul: str. Poiana Narciselor, nr. 22, Predeal

Telefoane:

Dispecerat – 0268 456 407
0268 456 271

5 Comentarii la RAJA Constanta

  1. cristea stan says:

    Domnule Director , daca facturile pe luna mai au sosit doar ieri 07.07.2016 cum mai aveti tupeul sa trimiteti praviz ca nu sa platit ? Va rugam sa urmariti serviciile prestate de subordonatii dv. si apoi sa ne amenintati…..si asa ne ” JUPUITI ” cu pretutile stabilite de faimoasa dv. firma…..!

  2. NeculaiTatiana says:

    Buna ziua.Am vrut sa va multumesc pentru rezolvarea problei cu capacul,dar minunea nu a tinut mai mult de 24 ore.D.voastra chiar va bateti joc de noi? Puteti sa puneti cauciucuri cate vreti ca tot vor zbura,nu va dati seama ce circulatie este ? Este atat de greu sa schimbati capacul care sa se fixeze bine? Chiar nu aveti putin respect? Cati ani sa mai asteptam? Sa aveti o zi buna ca noi oricum nu o avem.

  3. Teodorescu Barbu Maria says:

    Va rog, cu respect, sa va faceti curatenie in evidenta contabila, in ceea ce priveste incasarile de la consumatori, sau sa va instruiti angajatii, astfel incat sa nu ne mai dati noua palpitatii. De cate ori primim factura ne trezim ca avem sold precedent neachitat, dar cand mergem la casierie sa achitam ni se spune sa nu ne facem griji ca suma este achitata, asa cum ne dam si noi seama din moment ce suntem in posesia bonului fiscal, sau al chitantei emisa de salariatul dumneavoastra.Ni se spune mereu acelasi lucru, si anume ca sunt niste problem legate de data emiterii facturii si respectiv, data la care se transmite catre consummator. Asa se face ca si in data de azi, 23.01.2017, am primit un extras de cont, prin care ne transmiteti ca la data de 31.10.2016, conform facturii nr. 104350841 figuram cu un debit in suma de 52,89 lei. Va anuntam ca factura nr. 104350841/31.10.2016, in valoare de 52,89 lei, a fost achitata la casieria SC RAJA SA, din Fetesti, jud. Ialomita, cu bon fiscal nr.0013/18.11.2016. Prin urmare va rog insistent sa rezolvati aceasta situatie, si sa nu ne mai somati fara un fundament, altfel ne vedem nevoiti sa apelam la alte organisme, pentru ca luna de luna firma dumneavoastra ne hartuieste. Va multumim pentru intelegere. Teodorescu Barbu Maria.

  4. Doina Soimu says:

    Am primit un extras de cont care mă înștiințează că în evidentele contabile la data de 31.10.2016 figurez cu urmatoarele debite:factură CT103607427/19.10.2016 in valoare de 176.28,dar eu am achitat această suma,am bonul fiscal.Ce înseamnă acest lucru?Am citit că li s-a mai întîmplat si altora!

  5. Elena grimmi says:

    De ce societatea dumneavoastră nu are un cont unde se poate da indexul de la apometre și unde ne putem vedea valoarea facturii care trebuie plătita. Sp asta ptr ca prin posta factarile ajung foarte târziu. Iar după aceea ne dați penavizării de întârziere ptr neplata la timp.Cind veți deschide un asemenea cont ca la enel

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii *

*

CLOSE