Unde puteți să faceți reclamații dacă nu aveți căldură
RADET Constanța are în funcțiune întreaga infrastructură necesară asigurării energiei termice pentru locuitorii municipiului Constanța, în concordanță cu necesitățile impuse de condițiile meteo.Asociație de proprietari care întâmpină disfuncționalități în asigurarea confortului termic sunt invitate să se adreseze Dispeceratului RADET, care preia sesizările în program non-stop la numerele de telefon: 0341.
Sursa
Cuget Liber online
co proprietar GIOTOIU PAUL EMIL,BDUL 1MAI 1A
BL H8 SCB AP62,AS.PROP.537,DEBRANSAT PARTIAL 2003,DEBRANSAT TOTAL DE CATRE VECINII DE COLOANA IN 2018,NOUA ADMINISTRATIE DE LA UBS MANAGEMENT.CO NU A OPERAT DEBRANSAREA TOTALA DE LA PRIMIRE AGENT TERMIC SI PE NOIEMBRIE DECEMBRIE SI IANUARIE A REPARTIZAT CHELTUIELI CARE NU SINT REALE PE COLOANA DE APARTAMENTE DE 4 CAMERE